✨✨✨✨✨✨

✅ آقایون بگن چه جور زنی دوست دارند

💫 می دانی رفیق! همیشه هر انسانی برای خودش یک فانتزی برای #زندگی متاهلی خودش دارد. گاهی زیاد دور نیست اما در دسترس هم نیست. 

ادامه مطلب...

💫 دلم می خواست زنی بگیرم که فارغ از هیاهو های تو خالی امروزه باشد . زنی که از قرتی گری و فمینیسم بازی و دود و حیوان نگه داشتن مبرا باشد. اصلا قاطی این روانپریش بازی ها نشود و بداند تمام این ها از ضعف و عقده و تنهایی است.


💫 وقتی از راه می رسم به استقبالم بیاید و نان سنگک را از دستم بگیرد و لبخندی نثارم کند. دست و صورتی بشویم و چای و قندی در کنارش آماده باشد. از اسرار کاریم هیچ نپرسد و بداند که #مرد خانه خسته است. خانه را پناهگاهم کند. بوی خوش غذایش در خانه پیچیده باشد. نگاهش کنم و غم را فراموش کنم.


💫 وقتی غذا می آورد، کلی پرخوری کنم و او از اشتهای مردش لذت ببرد. می خواهم از زحمتش در #خانه تشکر کنم. از دستپختش و از صبرش نیز. او را #خانم خانه بدانم. هر از گاهی برایش گل بخرم و او خوشحال باشد و گل را دوست داشته باشد.


💫 دلم می خواهد خانواده ام را دوست بدارد و خانواده ی او مرا دوست بدارند. منزل مشترکمان امید خودمان و خانواده هایمان باشد. می خواهم هر از گاهی قهر کند و من نازش را بکشم او با لطافتی زنانه ناز کند اما زود آشتی کند. در خیابان و در زیر باران با من قدم بزند و صدای پایش به من آرامش دهد. اگر خدای نکرده لقمه ای حرام به منزل بیاورم اولین کسی که شماتتم کند او باشد.


💫 راستی می خواهم موقع نماز خواندنش او را با چادر سفیدش تماشا کنم و لذت ببرم. می دانی دوست ندارم زنم بیرون کار کند. نمی خواهم اعصابش خراب شود. هر چه بخواهد از پولی که طبق وظیفه ام به او می دهم تهیه کند.


💫 جمعه ها در خانه کمکش کنم و گاهی برویم چلوکبابی. از فست فود و زندگی فست فودی بیزار باشد. چهره اش لطیف و بی ریا و معصوم باشد. لازم نیست خیلی زیبا باشد. برای #زندگی قلب زیبایش را می خواهم. چکمه بلند چرمی نپوشد و سریال های جم را نگاه نکند.

 

💫 می خواهم به او اعتماد کنم و او نیز به من. شب ها از آرزوهاش بگوید و از امروزش و من با اشتیاق به حرف های او گوش دهم. ذلیل من نباشد و رابطه مان بر اساس انسانیت باشد. نه من او را تربیت کنم! و نه او من را!


💫 هرگز فحش ندهد و اگر من در محیط منزل فحشی به کسی دادم به من تذکر دهد. و اهل غیبت نباشد. هزاران خاطره با هزاران #مرد نداشته باشد. می خواهم ناموسم باشد. بداند که آزادی با هرزگی و فساد فرق دارد. می خواهم به او اعتماد کنم و او نیز به من. شب ها از آرزوهایش بگوید و از امروزش و من با اشتیاق به حرف های او گوش دهم. ذلیل من نباشد و رابطه مان بر اساس انسانیت باشد. نه من او را تربیت کنم! و نه او من را!


💫 می خواهم هر جا که مشکلی داشت بعد از خدا اول مرا صدا بزند. اسمم را. و نور امید در قلبش باشم. فرق زن و مرد را بداند. شعر بخواند، کتاب بخواند و گاهی بنشینیم و تفسیر کنیم و گاهی من برایش چایی بیاورم و بداند که بودنش چقدر ارزشمند است.


💫 فرزندانمان را با مهر تربیت کند. به آنها رسیدگی کند اما هرگز قدم زدن زیر باران را با مردش فراموش نکند. در موقع توانگری جلوی ولخرجیم را بگیرد و در موقع سختی کم نیاورد. تنهایی و خلوتمان را داشته باشیم. می خواهم گاهی کودکی کند و من نیز. اما نمی خواهم نمایش عشق به دیگران بدهیم. نمی خواهم در جمع یکدیگر را عشقم و.... صدا کنیم. اسمم به اضافه آقا و اسمش به اضافه خانم. در مهمانی خودمان را به یکدیگر نچسبانیم. بعضی رفتارها متعلق به خلوت است و لاغیر.


💫 خلاصه رفیق ...  تو هم حق نوشتن داری. راستی فانتزی های تو از همسر آینده ات چقدر به من شبیه است؟ و اینکه یادت باشد برای داشتن چنین همسری، باید شوهر نمونه هم باشی!